Kā jau minējām kādā no iepriekšējiem rakstiem mūsu bloga, ja specifiski, tad rakstā par mutes higiēnas uzlabošanu, viens no veidiem, kā patiesi uzlabot mutes higiēnu, ir sākt tīrīt mēli. Ar mēles tīrīšanu Tu parūpēsies, lai uz mēles `sēdētu` mazāk baktēriju, kā arī blakus efektam parūpēsies, lai Tava elpa ikdienā būtu daudz svaigāka.
Mēles tīrīšanu vēlams veikt ar speciāli mēles tīrīšanai izstrādātu tīrītāju. Rūgtā patiesībā ir tāda, ka parastās zobubirstes, vai zobubirstes ar to `speciālo mēles tīrītāju` ar bumbulīšiem, zobubirstes otrā pusē, īsti nestrādā un ir neefektīvas, mēles aplikuma noņemšanai.
Tāpat, tīrīt mēli ar zobubirstes sariņiem ir vēl neefektīvāk, jo zobu birstei ir viens mērķis – tīrīt zobus. Taču, viens no labākajiem piemēriem, ar ko sākt tīrīt mēli, ir speciāli šim nolūkam izstrādātais mēles tīrītājs Orabrush. Šajā rakstā iepazīstināsim Tevi ar šo izgudrojumu.
Kas vispār ir Orabrush mēles tīrītājs?
Orabrush ražotāju galvenais mērķis ir informēt cilvēkus, ka viens no sliktās elpas galvenajiem cēloņiem ir uz mēles mītošās baktērijas, un, ka standarta līdzekļi, lai šīs baktērijas iznīcinātu, nedarbojas. Un protams, ka ir darbojošs veids, kas palīdzēs šīs baktērijas iznīcināt – profesionāls mēles tīrītājs, kurš veidots tikai un vienīgi šim nolūkam.
Tāpēc, atšķirībā no lielo dentālo kompāniju radītā mīta, ka parastā zobu birste palīdzēs to izdarīt, ar šo produktu iespējams patiesi notīrīt mēli, jo mēles tīrītājs ir veidots, lai veiktu tikai šo vienu funkciju – tīrītu mēli.
Mazliet no Orabrush vēstures.
Orabrush savu sensacionālos panākumus guva pēc sava populārā video izlaišanas plašākā publikā. Video, kurš ievietots apakšā, kā redzams ir veidots, lai tas kļūtu populārs, jeb kā pašlaik moderni teikt `virāls`, kas nodrošina, ka pateicoties aktivitātei, asprātīgām vārdu spēlēm un kombinācijām, augstas enerģijas un nestandarta formāta pēc, ar šo video cilvēki dalīsies sociālajos portālos, kā arī pastāstīs par šo video draugiem.
Produkta izgudrotājs ir Bobs Vagstaffs(Bob Wagstaff), kurš centās šo produktu izplatīt izmantojot visas standarta mārketinga metodes, taču, dīvainā kartā, cilvēku atsaucība bija ļoti zema.
Pašā sākumā Bobs ieguldīja aptuveni $40`000 inforeklāmas izveidē un televīzijas reklāmas laika iegādē, kā arī noslēdza līgumus ar lielveikaliem, lai ievieto šo produktu viņu plauktos. Pašā sākumā viņš pat piedāvāja lielajiem zobārstniecības produktu milžiem iegādāties viņa patentu. Taču nekas no tā īsti nedarbojās. Inforeklāma kopumā radīja tikai 100 pirkumus. Un cilvēki turpināja paiet garām lielveikala plauktiem, kuros bija izvietots šis fantastiskais produkts.
Beidzamais Boba mēģinājums bija ņemt nopietni kāda vietējās koledžas studenta, Džefrija Harmona(Jeffrey Harmon) padomu – no atlikušā $500 budžeta izveidot video, ievietot to aizvien popularitāti gūstošajā, kompānijai Google piederošajā, video meklēšanas dzinī Youtube un sākt pārdot šo produktu tieši, novirzot ieinteresētos apmeklētājus uz produkta oficiālo mājaslapu, kur to var nopirkt tiešsaistē arī šobrīd. Šī ideja izrādijās fenomenāli veiksmīga.
Mūsu atgādinājums.
Orabrush mēles tīrītājs noteikti palīdzēs Tev uzturēt daudz svaigāku elpu un iznīcināt lielu daļu mēles baktēriju, tomēr atceries, ka, lai uzturētu mutes higiēnu, nepietiek tikai ar savu viedokli. Nekas nenodrošina labāku drošību par savu zobu veselību, kā speciālista viedoklis! Tāpēc vismaz reizi pusgadā piesakies uz vizīti pie sava zobārsta.
Ja jūti, ka esi ļoti sen neesi bijis pie zobārsta un vēlies pārliecināties par savu zobu veselību, piesakies uz vizīti mūsu zobārstniecības klīnikā.